Paus i blogg-pausen :-)

Det är lite jobbigt att blogga med mobilen, men snart ska det fixas internet till stugan :-D Ska blogga mer och bättre då och fixa till överraskningen! Måste bara få berätta hur GLAD jag är över mina ponnysar lust nu! QUDA - hennes ben är nu helt läkt! Hon har inte varit svullen eller varm på flera veckor nu och vi har börjat trappa upp igångsättningen och det går bara bra :-D ZEB - hans vårtrötthet har nog börjat gå över och jag känner igen honom mer och mer! Han har fått ta det rätt lugnt i en vecka men idag red jag honom på Heden tsm med Camilla och hennes Lukas, i 2 tim. Vi galoppade och klättrade i sandbacken och Zeb kändes pigg och frammåt mest hela tiden :-) Ska dock be vet. kolla halsen på honom ändå! Träffar honom imorrn då han ska vet.besikta Majas ev. nya ponny som ska komma till Hällan i sommar :-D Det enda som drar ner allt roligt lust nu är att ryggen håller på att ta kol på mig! Blir bara värre och värre :-( Nåväl - sovgött!

Kommentarer
Postat av: saga

vad bra att Q uda är bra i benen nu och att Zebs vårtrötthet har har börjat bättra sig!!

hoppas allt går bra nu:D:D(L)(L)

2011-06-02 @ 17:58:42
Postat av: Elise

Vilken snygg färg ni har ändrat till!



<3

2011-06-02 @ 18:27:15
URL: http://lanttjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0