Vetten tusan!

Haha, rolig rubrik :-P Vetten kom för att kolla upp Zebs hals idag. Började med att lyssna igenom honom. Skulle longera Zeb så han blev lite andfådd, tror det var mest jag som flåsade som en gris! Men iaf så kunde han höra att Zeb var lite rosslig i ena lugnan... :-( Kollade även halsen på honom med den långa slangen (130 cm) ner genom näsan :-S Zeb var superduktig och behövde inget lugnande :-D Zeb såg bra ut, inge slem men lite irriterad lust i svaljet. Vetten skrev ut slemlösande och luftrörs vidgande till honom och tyckte att vi kunde motionera som vanligt. Yes!! Quda fick vetten inte ens titta på, för hon var såklart gallig idag! Dessutom så ska hon inte behandlar nå mer ändå B-) Ja ja, nog om det. Sitter i Bträsk och ser på då J lastar ved i släpen. Lite trist, men försökte hjälpa till och det gick ett tag innan ryggen började värka, MUTTER! Blir SÅ less! Ska vila då jag kommer hem till stugan igen. För ikväll så SKA jag köra Zeb med MIN egna loksele till Bureås gamla avrättningsplats! :-o

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas att ni får en fin körtur=)

2011-06-03 @ 16:15:41
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0