Ångest-Tisdag...

Ledig idag. Planen var att njuta och må gott och göra mysigt i stugan först och främst. Men mitt sinne är lika med vädret, dvs blåsigt när stormigt. Ömsom sol och ömsom mulet och tungt... Ångesten över vad som väntar trycker som en blyklump i hjärtat på mig... Men om jag inte tänker på det så går det an.. Försöker att röja lite, jagat både spindlar och myror med dammsugaren! Ätit av gårdens ägg till frukost, som Alva kokade innan hon for på skolan :-) Funderar ev på en skrittar tur i skogen med Zeb. Men vi får se vad det blir. Tårarna som ständigt bildar en klump i halsen gör att jag ändrar mina planer ugn. var 5 minut...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kram<3

2011-05-24 @ 13:37:54
Postat av: Elin

Vad är det då som hänt för att du är så ledsen?

Inte kul att må som du beskriver....

2011-05-24 @ 14:48:03
URL: http://www.cellen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

vad är de som händer?? :O

2011-05-24 @ 18:55:56
Postat av: Sara

Hört dit beslut, förstår din sorg, det är bland det jobbigaste man gör tänker på dig många kramar /sara

2011-05-24 @ 19:01:32
Postat av: Alva

Förstår dig precis..man vet aldrig vad som ska hända när man bara går och snyter sig och försöker tänka på annat hela tiden.. förstår oxå att du inte klarar av att skriva om det i bloggen.. detta är ett av det allra jobbigaste besluten någonsin..:(

2011-05-24 @ 21:15:23
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0