Godmorgon-blogg :)

Puh så stressad jag är inför tävlingen imorrn! Det är typ 100:a saker som ska fixas och stämma och ett mindre h-vete att få ihop det!! Men bra blir det :D Och kul SKA det bli!!
Vi är uppe i cirkus 30 anmälda starter nu, vilket är nästan dubbelt än vad vi hade räknat med :D
Zeb å Qudis har tagit det rätt lugnt i veckan. Plask i havet i måndags och körning i onsdags. Hade eg tänkt skritt-tömköra båda två igår, men POFF så tog tiden slut! *suck* Så det får bli en liten ridtur idag ist! Ska rida ut på Heden med Jessica å lilla Tamara :) Blir rätt lugnt då Zeb ska gå två klasser imorrn... ♥
Det blir iaf Alva som ska tävla båda klasserna 50 och 70. Jag hade eg tänkt tävla honom i 70, men hoppar över det av olika anledningar. Dels så behövs jag verkligen på backen så att säga + att min kropp haft mkt värk sista veckan + att jag hellre hopptränar honom ibland och lämnar plats åt tävlingarna för ungdomarna ;P
Mer då? Jo! Har hållit på att vflytta in i "stugan" i veckan och är så gott som klar! Ikväll blire att sova första natten :D
My shiny golden horse

Kommentarer
Postat av: angelica

hur gammal är zeb igentligen?=)

2011-05-26 @ 21:24:00
URL: http://angeliicalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0