Onsdag

Ledig-dag :) Ska ut å långköra Zeb i skogen med pucko-vovvarna! Lär väl få skicka ut ett räddningsteam efter Roffe senare....Om han springer till skogs... Svårt det där! Roligt att ha med sig dom + att dom VERKLIGEN får motion! Och bara man kallar på honom var 5:e minut så går det bra! Så, risken att han springer till skogs övervinns ändå av fördelen att få hänga med å löpa fritt :D Och hittills så har han ALLTID kommit tillbaka ;P

Iaf, hoppas på att kunna köra honom riktigt långt! Men det beror lite på min rygg... Hur länge jag klarar av att sitta i rockarden :S Hade ju eg. tänkt rida för instruktör ikväll, men insåg att jag hinner inte :D Jag å Anneli ska försöka fortsätta att röja å fixa å dona inför lördag ist :) PÅ TAL OM: Skickar en "Krya på dig"-bamsekram till allas våran Maja
Igår var det en riktig vilodag för ponnysarna och mig! Jag jobbade 8-12, for hem å sov 13-15, och mer jobb 16-20 :O Z å Q såg väldigt glada ut då jag efter åtta for till stallet för att ge dom deras hinkar och fylla på hö :)
Ye ye, got to go now!

Kommentarer
Postat av: Camilla

han kan få låna det nästa gång han ska ha ett rött schabrak ;D på lördag ska han få ha blått :D

2011-05-18 @ 22:34:41
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0