Shyyyy....

I morse/fm då jag kom till stallet, så hade ALLA hästar å ponnysar tagit en siesta. ALLA låg och sov! Det var en luuuugn och tyst känsla övaer hela stallbacken, och jag kom på mig själv med att smyyyyga för att inte väcka ngn :D
Bara Zeb såg nyfiket på mig under sin pannlugg och undrade nog om det skulle vankas en tidig lunch ;)
Huuur söta är inte Quda ♥ Rekylen då??


Körde iaf Zeb en sväng i skogen. Tog skogsvägen som går "innanför" Ljusvattens-vägen och Zeb kändes rätt fin :)
Roffe sprang till skogs, som jag trott... Visslade och ropade med jämna mellanrum men ingen vovve dök upp :( Då jag kört hela vändan runt och var tillbaka vid skjutbanan, så tänkte jag att det är lika bra att fara tillbaka och ta bilen om han inte dyker upp... Efter en stund får jag ett sms av Emma "Roffe är i stallet".. Den lille F*N hade sprungit hem! Känns faktiskt rätt ok att han hittar tillbaka själv ändå :D Då v i nästan var tillbaka i stallet så kommer Roffe och möter oss med öronen rätt upp och slokande svans = lite orolig över att få skäll... Men då jag ropar på honom kommer han som ett skott! Upp i rockarden å puss puss puss!!
Min lille knas vovve
Vad gjorde jag utan dig??

Kommentarer
Postat av: mimmi edman

de är skönt att hästarna kan ligga ner då har ni en harmonisk flock

2011-05-19 @ 07:02:12
URL: http://http://mimmishastliv.blogspot.com/
Postat av: tina

Skönt att se en sån härlig stämmning på hästarna... det gillas...

2011-05-19 @ 09:30:24
Postat av: Elise

så söta dom är hästarna!!!



Roffe också!



<3

2011-05-19 @ 16:13:04
URL: http://lanttjej.blogg.se/
Postat av: Maria

Oooh så mysigt!! Och harmoniskt.. Måste kanske smyga jag med en tidig morgon o bara njuta lite? ;)

2011-05-20 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0